Želim se udebljati!

Foto: Fotolia

Svi govore o dijetama, a tvoj problem je drukčiji...

Help, help!/ Želim se udebljati!

Muka ti je kad čuješ kako svi non-stop govore o dijetama? Osjećaš se kao kostur i sva odjeća s tebe visi kao s vješalice? To ne znači da se ne smiješ baviti sportom ili natrpavati hranom, a evo kako ćeš zdravo nabaciti koju kilu…

Utezi su zakon!

Zaboravi na trčkaranje, bicikl, role i slično. Tebi trebaju utezi kako bi povećala mišićnu masu! S vremenom povećavaj i težinu, ali i broj ponavljanja po vježbi. Podjednako vježbaj i ruke i noge i leđa i trbuh!

Bez šećera!

Zaboravi na masna peciva, kolače od bijelog brašna i gazirana pića prepuna šećera. To je koma za tvoje zdravlje. Najbolje je dobiti oko pola kilograma tjedno i konzumirati od pet do šest zdravih obroka dnevno.

Samo zdrave masti!

Trebaju ti namirnice bogate omega-3 masnim kiselinama, a to su sjemenke lana, bučine sjemenke, bučino ulje, orasi, maslinovo ulje… Dobro će ti doći i zdravi proteini, poput mahunarki, orašastih plodova, ribe, piletine i govedine, kao i ugljikohidrati u obliku voća, povrća i žitarica.

I budi strpljiva... Dobiti kile slično je kao i htjeti ih izgubiti: potrebno je vremena i strpljenja, a najvažnije je da je zdravo!