Super tijelo, i bez dijete!

Foto: Shutterstock

Sa svime - umjereno, najbolji je savjet!

Be fit/ Super tijelo, i bez dijete!

Stižu topliji dani, i želiš super figuru, ali se ne želiš odreći sladoleda, hambića i tjestenine? Pa i ne moraš...

 

Pričekaj s desertom!

Nešto slatko nakon obroka jednostavno moraš pojesti, zar ne? OK, možeš, ali po mogućnosti ne odmah! Pričekaj 20 minuta da želudac pošalje mozgu poruku da je sit. Ako ćeš i tada imati želju za nečim sltakim, slobodno se počasti redom čokolade ili nekim kolačem.

 

Hamburger je OK!

Bez brige, nećeš se morati odreći svoga omiljenog fast fooda. Samo pazi da u njemu bude nešto manje mesa, a što više salate. Masne umake izbjegavaj!

 

Navali na grejp!

Grejpfrut je pravi sočni saveznik u borbi protiv kilograma. To voće sadrži enzime za brže izgaranje masti. Jedno američko istraživanje pokazalo je da su osobe koje su pojele pola grejpa prije svakog obroka već nakon mjesec dana imale jedan kilogram manje. Ne zvuči loše!

 

Voda prije jela!

Da, dobro si čula. Prije, a ne tek nakon jela! Velika čaša vode prije jela pomaže da organizam bolje i brže probavi hranu. Nakon određene količine vode, tvoj će želudac biti već napola pun pa napadaji silne gladi i prejedanje pripadaju prošlosti.

 

Jesi li doista gladna?

Postavi si to pitanje prije svakog obroka. Često posežemo za grickalicama samo zato što nam je dosadno. Stoga, ako u subotu navečer osjetiš silnu potrebu za čipsom, radije nazovi frendicu.

 

Uspori malo!

Ako sporije jedeš, brže ćeš se zasititi. Zato si za sljedeći obrok uzmi više vremena. Dobro prožvači svaki zalogaj i razgovaraj s nekim dok jedeš. Djelovanje ćeš vrlo brzo primijetiti.

 

Uvuci trbuh!

Nije riječ o lošem triku kao što ti se može učiniti: svaki put kad uvučeš trbuh, zapravo treniraš trbušne mišiće.

 

Pažljivo biraj grickalice

Ne možeš zamisliti gledanje filma u kinu bez kikirikija i čipsa? Uskrati si sljedeći put tako masne stvari: kokice i slani štapići dobra su alternativa...

 

Večera prije večere

Pozvana si na večeru? Prije toga mogla bi pojesti neku sitnicu, npr. pecivo ili malo voća. Tako ćeš izbjeći prejedanje na večeri.

 

Gorko, molim lijepo!

Jesi li znala da da gorke tvari pomažu organizmu u probavi i izgaranju masti? Možeš ih naći u cikoriji, đumbiru, artičokama i krastavcima. No najvažniji izvor gorčine su ipak sve vrste zelene salate. Dakle, ako jedeš nešto maso, obavezno uz to odaberi salatu!

 

Varljiva salata

Salata te čini fit i sadrži mnogo vitamina. Međutim, u kombinaciji s nekim umacima, zdjela salate može imati učinak na tvoje tijelo kao zdjela prženih krumpirića. Naime, većina gotovih umaka bogata je masnoćom, ugljikohidratima i bjelančevinama. Ukratko, oni su najbrži način da se udebljaš. Radije začini salatu maslinovim uljem (bogato nezasićenim masnim kiselinama), limunom (bogat vitaminom C) ili jabučnim octom. Dodaj malo soli, papra i - gotovo!

 

 

Turbo trening

 ... za vitke noge

Trajanje: 3 minute

Ovu vježbu možeš izvoditi i u kućnom hodniku: desnom pa lijevom nogom stani na stubu, a zatim desnom pa lijevom nogom na pod i ispočetka. Zatim nastavi sve bržim tempom i tako izdrži tri minute.

 ... za ravan trbuh

Trajanje: 2 minute

Lezi na leđa, privuci koljena grudima, jedan gležanj preko drugoga. Ruke stavi ispod glave i polako glavu i ramena primiči koljenima, a onda ih polako spuštaj. Tako tri puta po 15 ponavljanja.

 ... za čvrsta bedra

Trajanje: 1 minuta

Stani na tepih i stavi ruke na bokove. Skoči i pritom raširi noge. Pri sljedećem skoku noge neka budu ponovno skupljene. Koljena neka budu lagano savijena. Koliko puta možeš skočiti u jednoj minuti?